Tuesday, April 19, 2011

D to the O to the N to the E!


Okay, only few hours left and after that i can party like hell. Hell yeahh! :) The moment i've been waiting for finally there. You alls jgn jealous okay? Tehee :) But but seriously i seriauuu gilerrrr kot final. Haihh tawakal je lah result -___- Mom, sorry if i didnt do well for final. I feel sucks uhh. Idk and errr i just.. SORRY! -..-

So hols punya plann, hurrmm let me think. Idk. Biasa nya cuti-cuti you alls suka bwat apa huh? Bagi i idea apa yg boleh dibuat to fill up my cuti yg lama sgt tuh. Bhaha! Ya lah, dah lama kot tak cuti, thats why jakun sikit. WA CUTI LAH WEII! Wahahaha! Kayy enough. Brr give me something yg berfaedah to-do, and for sure mesti fun. If tak, what for nak buat benda tuh kan, herhh such a waste. I pegi buat taik mata dah betul lah babes :)

Oh other point here, "Qusya, mana pegi angan-angan kaw nak kerja tuh?". Post lepas macam beriye je nak kerja. Haha. Hellooo, mmg nak kerja sgt lah kan citer dia, Hahaha! Boleh gelak je weh. Fucka -,- Haa pasal kerja ni, im not so sure yet. I takuuuuut lah nak kerja! Takut tahu takut? Heshh!

Hm thennn, apa lagi uh? Kayy, my head got stuck here. Adios!

QUSYA